.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیر خلاص به مخالفان در آیین بازگشایی خیابان امامزاده عباس (ع)؛
عبوری : افرادی به اندازه سن من در شهرداری ساری بودند اما نتوانستند کاری انجام دهند
شمال نیوز : شهردار ساری با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی از سوی مسئولان شهری استان برای توسعه ساری، گفت: آرزوی دیرینه مردم غرب ساری پس از ۵۰ سال محقق شد.....
عبوری : افرادی به اندازه سن من در شهرداری ساری بودند اما نتوانستند کاری انجام دهند

شمال نیوز : شهردار ساری با تاکید بر حفظ وحدت و همدلی از سوی مسئولان شهری استان برای توسعه ساری، گفت: آرزوی دیرینه مردم غرب ساری پس از ۵۰ سال محقق شد.

به گزارش شمال نیوز ، مهدی عبوری شامگاه سه شنبه در مراسم افتتاح بازگشایی و تعریض خیابان امامزاده عباس (ع) ساری با تقدیر از پیگیری مرحوم اسماعیلی از اهالی منطقه، اظهار داشت: از اقدام خانواده این مرحوم جهت اهدای اعضای بدن این بیمار تقدیر می‌شود.

وی افزود: امروز با لطف خدا و ارواح پاک شهدا، امامزاده عباس ساری پس از 50 سال بازگشایی شده و آرزوی دیرینه مردم این خطه محروم شهر ساری محقق شده است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه مردم 50 سال منتظر اقدام ضربتی برای اجرای این پروژه بودند، تصریح کرد: 50 سال مسئولان متعددی به این منطقه آمده و صرفا وعده داده و عمل نکردند.

عبوری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در مراسمات افتتاح پروژه‌های مدیریت شهری ساری به مفهوم تجلیل آنان از خادمان شهری است، افزود: متاسفانه افرادی در شهر ساری به اندازه سن مهدی عبوری در شهرداری ساری حضور داشته ولی نتوانستند این پروژه را به سرانجام برسانند.

وی با اعلام اینکه برای بازگشایی خیابان امامزاده عباس ساری 31 باب منزل و 104 باب منزل تملک شده است، گفت: 12 میلیارد تومان پول نقد برای تملک این املاک به کسبه و شهروندان پرداخت شده است.

شهردار ساری با اشاره به اینکه روحیه مطالبه‌گری مردم ساری سبب افتتاح پروژه‌های متعدد در شهرداری ساری شده است، گفت: افتتاح پروژه‌های عمرانی در شهرداری ساری به مفهوم شوی تبلیغی نبوده و آنهایی که در شهر به دنبال این تفکرات بوده انسان‌های بی فکر و عقب‌مانده‌ای هستند.

عبوری با بیان اینکه مردم ساری عاشق چشم و آبروی مدیری نیستند، افزود: مردم عاشق افراد خدمتگزار و کوشا هستند.

وی با اعلام اینکه منطقه امامزاده عباس از نقاط تاریخی و کهن ساری بوده که هنوز بسیاری از کوچه پس کوچه‌های آن به دلیل قدیمی بودن نیاز به نوسازی دارد، گفت: آبگرفتگی و کنده‌کاری منطقه رفع و به زودی بوستان بزرگی در این منطقه احداث می‌شود.

عبوری با اشاره به اینکه در مدت 60 ماه مدیریت بنده افراد متعدد با گرایشات سیاسی خاص بنده را دچار حاشیه کرده بودند، افزود: بنده به تخریب‌ها توجه نداشته و صرفا با هدف تحقق منویات رهبری به دنبال ایجاد کار و اشتغال برای رونق شهر بوده و هستم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شمال 27 ارديبهشت 1396
عبوری واقعا کار کرد

تا عبوری تو ساری هیت ساروی ها حتی به نماینده مجلس هم احتیاج ندارن.....


ای کاش عبوری مال قایم شهری ها بووووووووود
سيد ميرشفيعي 27 ارديبهشت 1396
سلام اي جانم حاج مهدي پروزههاي عمراني هم زحمت دارم هم خستگي و هم حرف دهن مخالفان را هم تمي توان بست به قول اقاي عامل كارشناس كشتي خسته نباشي قهرمان خداقوت پهلوان
علی از تهران 27 ارديبهشت 1396
درود بر تو و برادران شهیدت که تونستی ساری رو تکون بدی - خداحفظت کنه
ازادگله 27 ارديبهشت 1396
شهردار عزيز و محبوب
باسلام
بدينوسيله از زحمات شما و همكاران محترمتان در امر بازگشايي خيابان امامزاده عباس كه يكي از ارزوهاي ديرين اين منطقه بود كمال تشكر راداريم
و اميد است با درايت و مديريت شما شاهد شكوفايي هر چه بيشتر شهر خود باشيم


اهالي آزاد گله
خلخالی 26 ارديبهشت 1396
جناب آقای دکتر مهدی عبوری شهردار محبوب ساروی
با سلام و احترام
بدین وسیله از تلاش و زحمات جنالعالی سردار سازندگی و آبادانی و برادر سه شهید و ولایت مدار که عاشقانه برای مردم مرکز استان یعنی ساری پایتخت علویان باعث غرور میشوید سپاسگزارم . دست مریزاد
علی 26 ارديبهشت 1396
شما خواهشمند است وارد سیاست نشید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.124 seconds.